Doradztwo
Już tutaj - na naszej stronie możesz sam sprawdzić wiele parametrów swojej strony internetowej - wraz z komentarzem wyników:
Jeśli wolisz porozmawiać o wynikach z fachowcem - skontaktuj się z nami
Jeśli masz już przygotowane słowa kluczowe, po których Twoi klienci mają odnaleźć w sieci Twoją stronę www - wpisz je do sprawdzarki pozycji od razu będziesz wiedział, na jakich pozycjach w tej chwili jest Twoja strona wyszu- kiwana po tych frazach.
Skontaktuj się z nami i skonsultuj słowa kluczowe. Nie mając doświadczenia, mogłeś je dobrać nie w 100% trafnie - pomożemy Ci w ocenie tego.
Analiza
Bardzo ważnym narzędziem do analizy tego, co dzieje się na Twojej stronie www są statystyki.

Po podpisaniu z nami umowy na pozycjo- nowanie, bezpłatnie zaimplementujemy na Twoją stronę statystyki odwiedzalności, dzięki którym Ty możesz obserwować na bieżąco, co się na niej dzieje, a także my na podstawie ruchu na Twojej stronie, będziemy analizować jak Twoi klienci poruszają się po niej, czy efektywność fraz kluczowych jest dobra, czy trzeba coś poprawić.
Obserwując statystyki obserwujemy zależność:
- pozycjonowana fraza,
- wejście klienta na stronę/podstronę,
- czas spędzony na danej stronie/podstronie,
- efekt końcowy, (czyli: przejście do pożądanych stron (Kontakt, Zakup, czy np. wyjście ze strony).
Na postawie tych informacji robimy szczegółową analizę powiązania pomiędzy słowami kluczowymi a ruchami klientów:
Czy ruch na Twojej stronie jest efektywny, - czyli zakończony przejściem na Kontakt, Zakup, czy też w którymś momencie klient 'ucieka'. Widzimy, który to moment i odpowiadamy na pytanie: Dlaczego tak się dzieje?
Może być wiele powodów, np.:
fraza, którą wpisał klient nie oznacza tego, co znalazł na Twojej stronie (np. pozycjonujesz 'płaszcze' zaś klient wprawdzie szuka płaszcza, ale np. damskiego, zaś Ty oferujesz dziecięce - tutaj 'kłania się' precyzyjność doboru fraz kluczowych
fraza jest dobra, klient znalazł to, czego szukał, ale np. opis produktu jest mało czytelny lub mało
mówiący, nie ma zdjęcia, nie ma żadnego bodźca zachęcającego do skorzystania z Twojej oferty - przyczyn może być bardzo dużo - znajdowanie
ich jest częścią naszej analizy. W sklepach internetowych dużą barierą może być np.: brak widocznej ceny produktu lub dostawy. Klient nie zrobi zamówienia, nie wiedząc ile zapłaci.
fraza pasuje, opis produktu również - klient nie wie, co zrobić dalej - nie ma 'pod ręką' kontaktu.
Wychodzi zniechęcony. Tak też się zdarza: przejście do strony z kontaktem czy do opcji zakupu jest utrudnione przez np. cofanie 'wstecz'
w wyszukiwarce, (aby wrócić do głównego menu) czy też, kiedy klient jest zmuszony 'klikać' parę razy, aż w końcu dotrze (lub zniechęci się i
wyjdzie), do podstrony z numerem telefonu.
Po szczegółowej analizie, dochodząc do konkretnych wniosków - na podstawie, których 'doskonalimy' zarówno słowa kluczowe jak i stronę, aby pobyt więk- szości klientów kończył się podstroną Kontakt lub Zakup.