Jak dobrać odpowiednie frazy?
Pusty ruch na WWW
Dobrze dobrane słowa, po których Państwa strona będzie się wysoko ukazywać w wynikach wyszukiwarek spowodują duży wzrost zamówień czy kontaktów handlowych.
Słowa źle dobrane nie dają tego efektu - jeżeli są popularne - w najlepszym wypadku spowodują dużo nic niewnoszącego ruchu.
Masz duży ruch na stronie? To doskonale.
Czy przekłada się to bezpośrednio na Twoje dochody?
Ile wejść na Twoją stronę jest 'efektywnych', czyli zakończonych sprzedażą?
To łatwe do zanalizowania - wystarczy zerknąć w statystyki.
Kiedy wejścia staną się efektywne?
Trzeba dobrze dobrać słowa czy całe wyrażenia opisujące Twoje produkty bądź usługi pod kątem Twoich klientów. Inaczej: Twoja strona musi być na najwyższych pozycjach dla klientów, którzy właśnie Twoich konkretnych produktów lub usług szukają.
Musisz być dla nich 'pod ręką' pamiętając, że klienci niechętnie udają się w poszukiwania na drugą i dalsze strony wyszukiwarki.
podstawowe zasady doboru słów kluczowych:
- określ klienta docelowego,
- myśl jak Twoi klienci - tylko Ty znasz słowa czy całe wyrażenia, jakimi się do Ciebie zwracają z zapytaniem o produkt lub usługę,
- znajdź precyzyjne słowa lub wyrażenia oferowanych przez Ciebie produktów lub usług (wraz z określeniem zasięgu terytorialnego Twojej działalności), biorąc pod uwagę 2 wcześniejsze punkty.